links boven

woensdag 8 maart 2017

Uitslag Vrijkaarten voor de Knit&Knot Brei-en Haakdagen

UITSLAG GIVE-AWAY!!!


Vandaag de Uitslag van de Give-Away
voor de 2 x 2 vrijkaarten voor de Knit& Knot
Brei- en Haakdagen in de Koepelhal in Tilburg
aanstaande vrijdag 17 maart 2017,
 zaterdag 18 maart 2017,
en zondag 19 mart 2017

De 2 Winnaars zijn:
Ateljee de Kraal en JOSE Crochet
Van Harte Gefeliciteerd!

Stuur snel een mail naar lindevrouw@gmail.com
en laat weten waar je woont, dan stuur ik jullie
zo snel mogelijk de 2 vrijkaartjes
 van de Knit&Knotbeurs tegemoet.

Zaterdag 18 maart 2017 om 12.00 
ben ik te vinden aan de Bloggerstafel,
dus wie weet zie ik jullie ook daar!

Liefs groetjes Joke







6 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien hoe de winnaars zijn getrokken. Ik wens de winnaars een gezellig dag op de beurs toe en jou natuurlijk ook.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte gefeliciteerd en fijne dag! Wel weer jammer win werkelijk nooit wat ha, ha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de beide winnaars van harte gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    Vandaag naar Knit en Knot geweest.....met de gewonnen kaartjes...We hebben genoten, wat een leuk pakketten, wol en super veel ideeën opgedaan.
    En zeer geslaagde dag is het geweest,
    Hartelijke groet , Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Hanneke dat je genoten hebt. Ik vond het ook erg leuk zaterdag! groetjes Joke

      Verwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me